dinsdag 10 september 2019

monster high


hallo iedereen, 
het schooljaar hier in België is weeral het schooljaar begonnen, en heb ik dus minder tijd voor atc kaartjes te maken. ook hebben we in december een kerstmarkt in Wechelderzande en daar ben ik volop kaarten voor aan het maken om voor een goed doel te verkopen. 

vandaag heb ik weer een paar atc kaartjes voor jullie.  deze heb ik al een tijdje geleden gemaakt. iemand vroeg voor monsters en ik moest direct aan monster high denken en daar zijn deze dan uit voortgevloeid. 


de gebruikte materialen zijn:
achtergrond gemaakt met distress oxide
digi is van Jade Dragone en zijn ingekleurd met spectrum noir illustrator
100% eigenwijs is een stempel
en plakparels in verschillende kleuren

dankjewel om weeral een kijkje te nemen op mijn blog en tot de volgende keer
Hanne 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten