dinsdag 19 februari 2019

valentijn

hallo allemaal,

welkom bij een nieuw berichtje vandaag ga ik aan jullie de valentijn atc'jes laten zien die ik gemaakt heb. ik heb deze gemaakt voor een swap in een facebook groep. daarvoor moesten we 3 atc kaartjes maken en dan kregen we er ook 3 terug.  met als thema valentijn/liefde.

ondertussen ben ik ook weeral druk bezig met school en heb ik dit weekend ook de turnshow gehad deze is heel goed verlopen zonder te vallen maar al mijn spieren en dan vooral mijn beenspieren zijn stijf. dus ik hoop dat het snel overgaat. Ondanks dat dit over valentijn gaat hebben ik en mijn vriend dit jaar niet veel gedaan buiten uit eten geweest.  en voor de rest loopt alles zijn normale gangetje

en dan laat ik nu mijn kaartjes zien.

de gebruikte materialen zijn
rood cardstock is een restje
roos cardstock gekregen
hartjes design papier van joy crafts
rood hart is van joy crafts en dan in 2 geknipt
roos hart is gekregen
de tekst stempel is van joy crafts
digi/stempel van action
en deze is ingekleurd met spectrum noir markers
afgewerkt met roze glitter washitape

dankjewel allemaal om deze ook opnieuw te bekijken en laat gerust een reactie achter
groetjes Hanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten