dinsdag 5 februari 2019

winter

hallo allemaal,
welkom bij dit nieuwe berichtje

ik kan goed nieuws brengen ik ben geslaagd voor mijn 3e module in het volwassenen onderwijs in de richting begeleider wonen en leven. en ik ben ent begonnen aan mijn 4e module met veel zin.

vandaag laat ik aan jullie een atc kaartje zien met het thema winter.
ik heb dit kaartje al een tijdje geleden gemaakt. namelijk op 28 oktober 2018.

het is een set van 4 waarvan ik 1 zelf gehouden heb en eentje is al geruild. de foto hieronder zijn de 2 atc'tjes in dit thema die nog te ruil zijn.



de gebruikte materialen zijn:

donker blauwe cardstock, groene cardstock en bruine cardstock allemaal restjes
designpapier uit de blok winter van Joy crafts (op maat van een atc)
mallen van joy! crafts
cabuchon van craftaddiction
en  plakparels
en feestdagen gerelateerde tekst cadeau gekregen.

groeten Hanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten