vrijdag 15 maart 2019

gorjuss

Hallo allemaal,

Sorry dat het al 2 weken geleden is dat ik gepost heb, dat is niet van mijn gewoonten ik weet het.
Ik zal even uitleggen hoe het komt, vorige week was het krokus vakantie en dan ben ik in de voormiddag turnles gaan geven aan ongeveer 30 kindjes van tussen de 6 en 10 jaar oud. En in de namiddag heb ik vooral voor school gewerkt als ik niet te moe was of heb ik met vrienden afgesproken.
De afgelopen week ben ik terug met stage en school begonnen en heb ik vooral daaraan gewerkt zo moet ik volgende week een lente quiz doen op stage dus heb vooral daaraan gewerkt. Ook ben ik volop het levensloopspel voor mijn praktijkopdracht in elkaar aan het steken. Als deze af is post ik deze ook op de blog. Zo zien jullie ook andere dingen uit mijn dagelijkse leven.
Dus dit zijn eigenlijk de 2 voornaamste redenen dat mijn blog en het knutselen op de achtergrond zijn geraakt.

Maar nu waarvoor jullie deze blog lezen en volgen mijn ATC kaartjes. Vandaag heb ik voor jullie een kaartje met een Gorjuss meisje in de aanbieding, ik ben namelijk een enorme fan van Gorjuss. Toen iemand in een van de fb groepen vroeg voor een ATC kaartje met een Gorjuss wist ik deze is voor mij en heb daarvoor dit kaartje gemaakt. Ik heb dit kaartje al een tijdje geleden gemaakt.



de gebruikte materialen zijn:
cardstock uit voorraad
designpapier uit de atc carstockblokjes van joy!crafts
gorjuss meisje is stempel nr. 22 met de naam Pulling On Your Heart Strings en is ingekleurd met spectrum noir stiften
mal tandwielen is ook van joycrafts dacht ik
en is uit leerachtig papier gesneden dat uit action komt
sterren zijn nagelstickers uit action
de drops zijn gezet met nuvo en de sterachitge fantasietjes zijn metdezelfde kleur gedaan.

bedankt om te kijken
groetjes Hanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten