dinsdag 26 maart 2019

wolfjes

hallo allemaal,
 vandaag heb ik een nieuw kaartje voor jullie in de aanbieding. het is nog wel een winterkaartje, maar echt een lente kaartje heb ik nog niet gemaakt.

zoals de meeste atc kaartjes heb ik deze kaartjes alweer voor wie maakt me blij gemaakt. het thema was wolven en dat sprak me wel aan.
hier is de foto



de gebruikte materialen zijn:

papier waarop je kunt kleuren met alco-markers (uit voorraad)
wolven zijn een stempel van hobby journaal
ze zijn ingekleur met spectrum noir.
de gebruikte kleuren zijn: BG 1
                                          BG 2
                                          BG 5
                                          FS 1
                                          IG 1
                                          IB 1
                                          GT 2
                                          BGR 1
groetjes
Hanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten