vrijdag 18 oktober 2019

bekende monsters

Hey allemaal,

Sorry dat het zolang gelden is, had het onwijs druk met stage en school. waardoor ik geen tijd en fut had om nog berichtjes te posten. Dus bij deze weeral eentje.

Ik heb vandaag voor jullie een stel monsters in petto.
 Ik had deze oorspronkelijk gemaakt voor de maanduitdaging maar ik vond ze te leuk om in dat bepaalde kleurthema te steken dus heb ik ze even apart gehouden en ben er dan later terug mee aan de slag gegaan. En dit is er uit gekomen.


de gebruikte materialen zijn:
zwarte cardstock uit voorraad
figuurtjes zelf getekend en in gekleurd met verschillende soorten stiften
de donderwolk bij Frankenstein is van een krappapiertje
en bij de pokemon is een sticker uit een boekje van de action

dankjewel om weer te kijken en tot de volgende 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten