woensdag 23 oktober 2019

catcus

hallo allemaal,

vandaag heb ik voor jullie weer een 9 luik/pocket letter voor jullie.
deze 9 luik heb ik gemaakt naar aanleiding van een swap op een fb groep.
het was een swap voor 9 luiken en deze ( samen met een 2e) heb ik daarvoor gemaakt.

als ik een 9 luik maak dan teken ik deze meestal zelf met behulp van een youtube filmpje. want uit de losse hand tekenen is neit mijn specialiteit maar ik teken (en kleur) wel heel erg graag.
voor wie willen ik zal de link van het filmpjes er de volgende keer bij zetten.


de gebruikte materialen zijn:
tekenpapier, potlood
zwart stiftje van action denk ik
cactus zo uit de hand getkend
ingekleurd met spectrum illustrators

dankjewel voor het kijken en tot de volgende!

1 opmerking:

  1. According to Stanford Medical, It is in fact the SINGLE reason women in this country live 10 years longer and weigh on average 42 lbs lighter than we do.

    (And actually, it has absolutely NOTHING to do with genetics or some hard exercise and really, EVERYTHING about "how" they are eating.)

    BTW, What I said is "HOW", not "what"...

    Tap this link to reveal if this easy quiz can help you unlock your real weight loss possibilities

    BeantwoordenVerwijderen