dinsdag 29 januari 2019

pocket letter eenhoorns

hallo allemaal,

begin dit jaar heb ik mijn 2 eerste pocketletters gemaakt. vandaag laat ik jullie eentje zien.

het thema waarvoor ik gekozen heb zijn eenhoorns. deze pocketletter is heel toevallig gegroeid. eigenlijk wou ik met de eenhoorns een reeks atc kaartjes maken maar ik vond ze allemaal zo mooi als geheel dat ik het erg vond om ze allemaal 1 voor 1 te ruilen. dus heb ik besloten om er een pocket letter van te maken.

in mijn ogen is hij heel erg goed gelukt voor een aller eerste keer, laar ik weet dat ik er nog in moet groeien dus tips en tricks zijn altijd welkom

hier is dan de foto


dit is hem dan. 

ik heb er de volgende materialen voor gebruikt
achtergrond papier heb ik zelfgemaakt met de distress oxides
de eenhoorns zijn van Loved By Gaby
enkele sterren  zijn van sn@p! studio by simple stories
de andere stickers komen van een vel zonder naam 
de cabochons zijn van craftaddiction 
de bloemen en libelle zijn gekregen 
de tak, het gras, de gouden sterren en bellen zijn getekent
het roze papier zijn restjes

groeten Hanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten