dinsdag 4 juni 2019

funny

hey allemaal,
vandaag heb ik voor jullie een atc- kaartje. ik kon er niet zo'n goed thema aan geven dus heb ik het de naam funny aan gegeven. dit is al een kaartje van een tijdje geleden en namelijk van augustus.

ondertussen is alles weeral geordend en nu ben ik de atc kaartjes eigenlijk van oud naar nieuw aan het wegwerken en hopelijk ben ik binnenkort weer bijgebeend en ben ik up to date met de kaartjes die ik laat zien. ook komen er binnen kort enkele pocketletters/9 luiken aan. En ik hoop dat ik weer veel tijd vind voor de knutsel want het schooljaar is voor mij bijna voorbij en de leetste lessen van mijn hobby's komen er ook jammer genoeg aan. maar ik zal het kaartje is laten zien.

hier is de foto:

de gebruikte materialen zijn:
zwart cardstock uit voorraad
designpapier van de blokjes atc papier van joy crafts
sticker love/merci/ happy birthday gekregen
bloem gekregen
wit kant zwart gekleurd met spectrum noir
bloemenstempeltjes en blaadjes ook gekregen

groetjes Hanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten