dinsdag 25 juni 2019

pocket letter under the sea

hey allemaal,
vandaag heb ik voor jullie een pocketletter klaarstaan.
een pocket letter zijn 9 kleine atc kaartjes die samen een verhaal/tekening vormen. Als je deze verstuurd dan zit er een brief bij met de uitleg over de technieken en de gebruikte materialen. In de andere vakjes steek je dan kleine goodies.

deze keer heb ik een pocketletter gemaakt in het thema onderwaterwereld/ fantasiewereld.
ik heb deze gemaakt in januari dit jaar. en ik vond eht wel leuk om deze nu te posten omdat het allemaal dingen zijn waar ik van houdt en ik verjaar deze donderdag.

de gebruikte materialen zijn:
achtergrond is gemaakt met de distress oxides.
de zeemeerminnen en zeedieren zijn van loved by Gaby en gekocht op een beurs
het netje vanboven heb ik cadeau gekregen
takjes (zeewier) walvis, nep koraal uit voorraad
blauwe badspons als levendigheid van de zee na te bootsen is een tombela prijs

dankjewel om deze blogpost te lezen en tot gauw
Hanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten