dinsdag 18 juni 2019

vissen

hey allemaaal, 
vandaag heb ik weer een serie atc kaartjes voor jullie. ze komen jullie misschien al wel bekend voor want ik heb al is 2 gelijkaardige series gemaakt. eentje in eht geel oranje en het andere is groen en rood. deze derde hoort daar ook nog bij. mijn inspiratie voor deze was botje, het beste maatje van Ariel uit de film ariel de kleine zeemeermin. ik ben namelijk wel een kleine disneyfan (wie nu niet?!) en ik ben dol op het water en de onderwater wereld en alles wat ermee te maken heeft. en uit die 2 passies is dit kaartje dan voortgevloeid. deze zijn blijkbaar al in mei 2018 gemaakt. 

de gebruikte materialen zijn:
blauw cardstock uit voorraad
achtergrond papier gemaakt met de oxides.
plantje is gestempeld en bij gekleurd met de kleurpotloodjes van spectrum noir
schelpje/ zeester is bedel uit voorraad
gras getekent met spectrum noir
en visje is een stempel dat ik heb ingekleurd
ik de linkerboven hoek is er nog een doedel van belletjes en een visje

dankjullie wel om alweer deze blogpost te lezen
en veel groetjes Hanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten