donderdag 12 december 2019

koffie

hey allemaal,

mijne xcuses dat het zo lang geleden is, ik ben heel druk bezig geweest voor stage waardoor ik geen tijd en fut had om kaartjes te posten en soms ook om te maken.

ik hoop vanaf volgend jaar terug meer en elke week 1 (of meerdere keren) te posten. zo heb ik verschillende plannen maar dat zien jullie dan wel is in een bericht verschijnen als ik weet hoe en wat ;)

maar nu naar de essentie van de zaak.
ik heb vandaag terug een set atc kaartjes voor jullie.
deze kaartjes heb ik gemaakt voor de maanduitdaging in de groep atc Belgiƫ. alleen weet ik niet meer welke maand en ik heb er ook geen voor mij gemaakt.
het thema was koffie en thee en het moest een 3 luik zijn.

en dit waren mijn kaartjes daarvoor.



het designpapier dat ik gebruikt heb is dnek ik van Noor (joycrafts) en het thema ervan was koffie en thee
de stempels zijn denk ik ook allemaal van Joy crafts 
en ze zijn gestempeld op papier waar ik met waterverf op heb gekliederd. 
verder afgewerkt met een geinkt randje 
en een tekst coffee is a hug in a mug gestempeld en nadien overgegaan met een sakura gellyrol 

dankjewel om weer te lezen en tot de volgende keer 
Hanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten