dinsdag 22 januari 2019

album

hallo allemaal,

vandaag ga ik iets helemaal anders laten zien dan atc's.
de afgelopen week heb ik thuisgezeten want ik had een lesvrije week en mijn vriend die is net beginnen werken op een schip als matroos, en die had niets echt liggen daar van mij of van onze relatie dus heb ik een foto album van de afgelopen 2 jaar gemaakt zodat hij daar altijd op kan terug kijken.

uiteraard heb ik ook foto's getrokken daarvan en zijn toestemming gevraagd om deze te posten.












het boekje telt 20 bladzijde (voor- en achterkant mee inbegrepen) ik heb deze ingebonden met de cinch en de ringen zaten er erbij

de gebruikte materialen zijn: 

crème kleurig papier gekocht bij iemand die failliet was
zwart en rood papier van american craft/ vaessen
design papier van action en noor 
de gebruikte mallen zijn van joy crafts en noor 
de stempels die ik gebruikt heb zijn van joy crafts, noor, mariane design 
stickers komen waarschijnlijk van action of boeken voordeel
foto's getrokken door de afgelopen jaren heen 
tekstjes van internet
ijzeren bedels gekocht op de beurs en in de action
lintjes komen uit een doos met verschillende lintjes

groetjes Hanne

2 opmerkingen: