dinsdag 8 januari 2019

welkom

welkom allemaal op mijn nieuwe blog,

ik heb al is eerder een blog gehad waar ik als jonge tiener van alles op heel onregelmatige basis poste, voorlopig bestaat deze nog want ik weet niet goed of ik deze moet verwijderen of niet. Maar ik ergerde mij eraan dat het zo onregelmatig was en vanalles door elkaar dat ik beslist heb op opnieuw te beginnen en dit is mijn nieuw begin.

voor degene die mij nog niet kennen, ik ben al sinds ik een klein meisje was bezig in de wereld van kaarten maken etc. ik ben hierin terecht gekomen dankzij ons mama die hier al jaren mee bezig is en zo ook dingen heb opgepikt en mijn eigen weg in heb gezocht. en mijn eigen weg heb ik denk ik wel gevonden.

ik ben begonnen met kaartjes maken, maar dat vond ik te veel werk als student, ook heb ik mixed media geprobeerd maar dat waren voor mij ook projecten die dagen aan eens tuk duurde en waar ik geen tijd voor had dus die bleven maar aanslepen en de meesten geraakte ook nooit af. en tot slot begon ons mama met atc kaarten te maken en dat leek mij interresant en wat bleek op een namiddag tijd kreeg ik enkele setjes af. en nu ben ik daar volop bezig, en zo ben ik ook de pocket letter ingerold.

zo dat was een beetje mijn verhaal en het ontstaan van deze blog,
ik hoop voor mezelf en iedereen dat deze blog even bruisend word als die van ons mama

en dan wens ik jullie nog een fijne dag
Hanne




Geen opmerkingen:

Een reactie posten