dinsdag 8 januari 2019

overzicht

hallo allemaal,

ik ga hieronder even een korte uitleg geven zowel algemeen als hoe ik in mijn werk ga, ook ga ik hier al enkele foto's posten van de atc's die ik in de loop van de maanden gemaakt heb.

atc is een afkorting en deze staat voor artist trading cards. dit zijn kaartjes van 64 mm op 89 mm die je in een serie van een aantal maakt en deze dan met andere mensen ruilt.

ikzelf maak er altijd 1 voor mezelf en dan nog een aantal andere om te ruilen. de achtergronden die ik gebruik zijn meestal gewoon cardstock of een achtergrond die ik zelf gemaakt heb met distress oxides. als het niet een van deze methodes is dan heb ik de achtergrondjes van boekjes op maat (joy! heeft zo'n serie). verder gebruik ik heel veel restjes die ons mama overhoud van haar kaartjes,
en de rest zijn gekregen dingen of stempels, stickers,.... die dan gebruik om ze te versieren. ook ben ik enorme fan van bella lulu en deze durf ik dan ook regelmatig te gebruiken om mijn atc's etc.

ook ruil ik de atc's die ik maak vooral in Belgiƫ en Nederland maar soms ook naar elders in de wereld. zo zit ik ook in verschillende besloten facebook groepen daarvoor.

hier zijn dan enkele foto's van de kaartjes die ik in 2018 gemaakt heb.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten