dinsdag 2 juli 2019

draakjes

hey allemaal,
eerst en vooral allemaal een fijne zomer gewenst.
ik heb er weer een drukkere periode erop zitten maar heb ook veel geknutseld en die werkjes krijgen jullie in de loop van de weken te zien.

wat ik de afgelopen tijd gedaan heb. ik ben mijn uitslagen gaan halen voor school en ik ben van al mijn vakken geslaagd behalve mijn stage en supervisie moet ik opnieuw doen maar dat vind ik niet zo heel erg. ik ben ook een paar dagen geleden (27 juni) 20 geworden dus heb ik een klein feestje gehouden.

vandaag heb ik voor jullie terug wat atc kaartjes in petto,
ik heb deze alweer een tijdje gemaakt maar ik heb het motto het oude eerst en nadien het nieuwe zo weet ik welke kaartjes al geplaatst zijn en niet en anders word het te verwarrend. het thema van de atctjes is een draakje

hieronder de foto


de gebruikte materialen zijn:
achtergrond zelf gemaakt met de oxides en plakband. 
de tekst be happy heb ik zelf geschreven en zijn ingekleurd met kleurpotloodjes
het draakje heb ik gekocht op de beurs en zijn van loved by gaby 

dankuwel om het te lezen en tot de volgende
Hanne 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten