dinsdag 9 juli 2019

3 luik bloemen

hallo allemaal,
fijn dat jullie dit weer lezen,
vandaag heb ik voor jullie een 3 luik in petto. deze heb ik gemaakt voor een swap in de fb groep atc belgiƫ. het thema was 3 luik en het moest iets met bloemen zijn.

voor mij was dit de eerste 3 luik ooit die ik gemaakt heb en ik ben erg trots op het resultaat, maar ja bloemen is toch wel iets dat ik erg mooi vind en (onbewust) op atc kaartjes verwerk.

hieronder vinden jullie een foto


de gebruikte materialen zijn:
kleine bloem in rechterbovenhoek en blaadjes cadeau gekregen
bloem in linkerbovenhoek en losse bloemen weet ik niet van waar ze komen
de 2 grote bloemen zijn van studio light: art by Marlene
ik heb deze ingekleurd met spectrum noir alcohol stiften

laat gerust een reactie achter en tot de volgende keer
Hanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten