dinsdag 23 juli 2019

pocket letter

hallo allemaal,

welkom bij dit nieuwe blogbericht, mijn excuses dat het wat later op de avond is maar heb weer volop geknutseld en ga deze avond waarschijnlijk nog verder knutselen. de resultaten daarvan komen later in het jaar op de blog.

de afgelopen weken is het voor mij erg druk geweest heb 3 weken op miko koffie vakantie werk gedaan en daardoor ook niet zo heel veel kunnen knutselen doordat ik 's avonds zo moe was. voor de rest heb ik wat van het goede weer genoten

vandaag heb ik voor jullie een pocket letter in petto, eentje dat ik in april heb gemaakt omdat ik sinds april 1 jaar atc kaartjes etc. maak. en ik heb mijn jaar in kaarjtes wat proberen samen te vatten in 1 jaar.



het resultaat.

de gebruikte materialen zijn:
goudachtig papier: gevonden in de kast
blauw designpapier gemaakt met oxides
groen papier is een restje

v.l.n.r;
het hartje had ik over van mijn valentijnskaartjes
postzegel is eens ticker dat ik ooit op de beurs heb gekocht enr egelmatig gebruik
tekst lots of love zelf geschreven

parels zijn van craftaddiction
sticker gekregen bij een ruil

dietje is een quaka ooit gebruikt voor een wie maakt me blij atc'tje
krulletjes zijn restjes van eerdere atc kaartjes

kanten lint is een restje  en ooit ingekleurd met spectrum noir markers
zeemeerminnen zijn stickers van loved by gaby

hoera is een stempel van bella lulu uit de set verhuisd (enkel verkrijgbaar bij de winkel noor en zo in Waspik nederland)
1 is een sticker uit een setje dat ik ooit op de beurs gekocht hebt
year is uitgesneden

anker komt uit een restje
schelp is van de stickervel loved by gaby en geplakt op papier dat ik blauw gekleurd heb met de oxides

gorjuss is uitgeknipt uit de verpakking waar de stempels inzitten
gras is een restje
sticker met ijsje ooit ergens cadeau gekregen bij een ruil

sterretjes zijn een sticker en parels zijn van craftaddiction

blaadjes zelf gemaakt met restjes fimoklei
bloemen uit voorraad net zoals ijzeren

dankuwel om weerla te bekijken en tot de volgende
Hanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten