maandag 29 juli 2019

zeemeermin

hallo allemaal, 

de zomervakantie in België is nu halverwege nog 4 weken en dan begint het schooljaar weeral terug en is er minder tijd om te knutselen.  het komende weekend is er hier bij ons kermis en ik kijk er heel erg hard naar uit 

vandaag heb ik weer een atc kaartje voor jullie in petto, deze keer is het een zeemeermin. deze heb ik gemaakt voor wie maakt me blij op de fb groep atc karten ruilen. en ik vond dit erg leuk om te doen.

hieronder vind je een foto.


de gebruikte materialen zijn:
achtergrond papier gemaakt met de oxides
dolfijn is een mal van joy! crafts en uitgesneden uit een restje van oxidepapier
zeeschelpen zijn ook van joy! crafts en zijn ook uit oxide papeir gesneden
de zeemeermin is van loved by gaby

groeten Hanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten